Ad Code

Responsive Advertisement

महोत्सवको सुरूवात र प्रस्तावनाका आकर्षण तथा रसुवाली पर्यटनको भविष्य

रसुवा खबर, वर्ष १, अंक २४, २०६७ साल चैत १२ गते शनिबार


नेपाल पर्यटन वर्ष २०११ को सर्न्दर्भमा रसुवामा 'गोसाइँकुण्ड, लाङटाङ, रसुवा महोत्सवका लागि तयारी भइरहेको छ । फागुन २७ गते जिल्ला विकास समिति रसुवामा पर्यटन सम्बन्धी योजना तर्जुमा बैठक भइरहँदा महोत्सवको तयारी हुन सकेको थिएन । प्रमुख जिल्ला अधिकारी श्रीकृष्ण श्रेष्ठले अरू काम छाडेर पर्यटन महोत्सवमा लाग्न आग्रह गर्नुभएको थियो । गाविसले पनि महोत्सवमा लगानी गर्न नसक्ने आभास दिइरहेको थियो । राजनीतिक दलका प्रतिनिधिहरूको पनि यसप्रति चासो बृद्धि हुन सकेको थिएन ।

जिल्ला विकास समिति रसुवाले नेपाल पर्यटन वर्ष २०११ का लागि वजेट छुट्टयाउन नसकेको र कतैबाट तान्न नसकिने आभास फ्याँक्दै फितलो सहभागिताको संकेत गरिरहेको थियो । राजनीतिक दलले पर्यटन महोत्सवका लागि यति बजेट छ भनेर भन्न सकिरहेका थिएनन् । जिल्ला परिषदका निर्णय सार्वजनिक हुन नसकेको समयमा पर्यटनको योजनाको पनि चित्रण हुन सकेन । प्रमुख जिल्ला अधिकारी श्रीकृष्ण श्रेष्ठले भन्नुभए जस्तै जिविसको वजेट लथालिङ्गको संघार भने अवश्य छैन ।


फागुन २७ गते अवेर अवेर जिल्लामा 'गोसाइँकुण्ड, लाङटाङ, रसुवा महोत्सव मनाउन लागि मूल आयोजक समिति बन्यो । प्रमुख जिल्ला अधिकारीको सकृयता र खबरदारीले नै अहिले रसुवा उद्योग वाणिज्य संघले महोत्सवको नेतृत्व गरिरहेको छ । छोटो समयमा मूल आयोजक समितिले महोत्सवको प्रस्तावना तयार गरी रसुवाको पर्यटन विकासको लागि दीर्घकालीन योजनाको चित्रण गरेको छ । समितिले तयार गरेको प्रस्तावनालाई छोटो समयमा अध्ययन गर्दा त्यस भित्रका आकर्षा वा सूचक सधैंका लागि अपरिहार्य रहेको पाइन्छ । मूल समितिले कार्यालय स्थापना गरिसकेको छ । सदस्यका हातमा अध्यक्षले प्रस्तावना थमाइ सकेका छन् । रसुवाको पर्यटन महोत्सवको सफलताको लागि अहिले थोरै जनशक्ति रातदिन खटिरहेको छ । सायद उहाँहरूको छोटो समय र थोरैजनाको तर दुरदर्शी दिमागहरूको सकृयताबाट प्रस्तावित योजना रसुवाको पर्यटन व्यवसाय विकासका लागि कोशेढुङ्गा बन्न सक्छ । कार्य सम्पादन र मापन गर्न सके र सरोकारवालाहरूको ध्यान पर्यटन महोत्सवमा एकै पटक तथा निरन्तर पुग्न सके साथै प्रस्तावित योजना कार्यान्वयको पक्षमा लाग्न सके रसुवालीको भविष्य महोत्सवसँग जोडिएको छ भन्दा परक नपार्ला ।

प्रस्तावनामा तामाङ, दलित, गुरूङ, मगर, बाहुन, क्षेत्रीको भेषभूषा, रितीरिवाज, खाना झल्काउने सांस्कृतिक प्रदर्शनी, धार्मिक, पर्यटकीय तथा ऐतिहाँसिक स्थलको पहिचान र प्रवर्द्धन, जलविद्युत क्षेत्रको विकासका लागि जलविहार, विश्वमा दर्ुलभ मानिने रातो हाब्रे, हिउँ चितुवा, चराचुरूङ्गीहरूको वासस्थानको पहिचान तथा लोपोन्मुख जडिबुटीको व्यवसायिक खेतीमा उन्मुख भूमिका रहने खालका क्रियाकलाप, खाना स्टल, प्राथमिक स्वास्थ्य उपचार सेवा, घरेलु तथा हस्तकला सामग्रीको प्रदर्शनी, लोक दोहोरी गीत प्रदर्शन, साइकल प्रतियोगिता, खेलकुद प्रतियोगिता, झाँकी तथा शान्तिपूर्ण पदयात्रा आदि विषयलाई मुख्य आकर्षको रूपमा प्रस्तावित गरिएको छ ।

एक गाउँ एक उत्पादन कार्यक्रमबाट उत्पादित रेन्वो ट्राउट माछा प्रदर्शनी र विक्री, विभिन्न व्यक्तित्व र संघ संस्थाहरूलाई सकृय सहभागिताको कदर स्वरूप सम्मान गर्ने, उत्कृष्ठ झाँकी तथा प्रदर्शनीलाई पुरस्कार, म्याराथुन प्रतियोगिता, विद्यालयस्तरीय नृत्य प्रतियोगिता, कृषिजन्य वीउ बिजनको पर््रदर्शनी, सन्देशमूलक डकुमेन्ट्री प्रदर्शन, सेवामूलक सरकारी तथा गैर सरकारी संस्थाहरूको जानकारी तथा प्रदर्शनी कक्ष, अटो मोवाइल सम्बन्धी जानकारी र सूचना केन्द्रलाई पनि आकर्षको रूपमा राखिएको छ । रसुवा जिल्ला तामाङ सम्पदाले पूर्ण जिल्ला वा तामाङ बाहुल्यता रहेको भएपनि धुन्चेस्थित तामाङ संग्रहालयको व्यवस्थापनका लागि विशेष ध्यान भने प्रस्तावनाले दिन सकेको छैन । के तामाङ संग्रहालय बैठक र तालिम सञ्चालन गर्ने थलोको रूपमा मात्र केन्द्रीत गर्ने हो र ? तामाङ संस्कृतिका परम्परागत शैलीका परम्परागत भाडा वर्तन, भेषभूषा वा लवज झाल्कने दृश्य, तामाङ बस्तीका दृश्यलगायतका विविध सम्पदा झल्किने विषयलाई तामाङ संग्रहालयले व्यवस्थापन गर्न सक्नुपर्छ । संग्रहालयको समुचित व्यवस्थापनका थप आकर्षाहरूलाई पनि प्रस्तावनामा उल्लेख गर्नु आवश्यक देखिन्छ । यद्यपी तामाङ संग्रहालय धुन्चेको पर्यटकीय आकर्षको रूपमा स्थापित हुन सकोस् ।

महोत्सवमा विभिन्न स्टलहरू ७, कृषि उत्पादन विक्री स्टल ३, घरेलु तथा हस्तकला उत्पादन विक्री कक्ष ५, व्यापारिक सामग्रीका प्रदर्शनी एवम् विक्री कक्ष ३, सूचना केन्द्र कक्ष १, सेवामूलक संस्थाका प्रदर्शनी कक्ष ५ र प्राथमिक स्वास्थ्य उपचार केन्द्रको स्टल १ गरी २५ वटा स्टल राखिने व्यवस्था प्रस्तावनामा उल्लेख गरिएको छ । स्टल राख्न चाहने व्यक्ति वा संस्थाका लागि स्टल भाडादर पनि तोकिएको छ ।

पदयात्रा र माउन्टेन फ्लाइटबाट दुई लाख पर्यटक भित्र्याउने लक्ष्यलाई प्रस्तावनाले चित्रण गरिरहँदा कति पर्यटकले महोत्सव अवलोकन गर्लान् त्यो पाउन अब धेरै समय छैन । दुई लाख पर्यटक भित्र्याएर २ करोडसम्म आर्थिक कारोबारको लक्ष्य पुरा गर्न सबैको दायित्व बराबर हो । यहाँ सबैको सकृय सहभागिता नरहे प्रस्तावनाका आकर्षाहरू तुहन सक्छन् ।

प्रमुख जिल्ला अधिकारीको सकरात्मक सुझाव, सबै काम छाडेर महोत्सवमा लाग्न गर्नुभएको आग्रह अत्यन्त सराहनीय छन् । जिल्ला प्रमुखको तर्फाट गर्नुपर्ने पहल चुकेको छैन । सबैलाई थाहा नहोला तर उक्त बैठकमा बस्ने सबैले प्रमुख जिल्ला अधिकारीको साहसको मापन गर्न सक्छन् । सबैलाई मन नभए वा ताप्के नताते बिँड तात्न नहुने वा ताप्के नताती बिँड तात्न सक्दैन भन्ने उहाँको भनाइलाई शिरोधार्य गर्नु पर्छ । महोत्सवबाट वा पर्यटन व्यवसायबाट लाभ पाउने रसुवाली नताते महोत्सवको सफलता छैन । रसुवाका सबै नागरिकलाई यसतर्फलाग्ने मन होस् । अनुसरणीय वा अनुकरणीय पर्यटन योजना भनौं वा 'गोसाइँकुण्ड, लाङटाङ, रसुवा महोत्सव' को प्रस्तावनामा उल्लेखित आकर्षा, सूचक र क्रियाकलाप पुरा गर्न सबैले कम्मर कसौं । समय धेरै छैन, महोत्सव सुरू गर्ने दिन आउन अब ३१ दिनमात्र बाँकी छ ।

रसुवामा पर्यटन वर्षको महोत्सव कसरी भयो जान्नको लागि तलको भिडियो हेर्नुहोला 

Post a Comment

0 Comments